Żagle Warmii i Mazur to prestiżowa nagroda przyznawana przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Głównym celem przedsięwzięcia jest wyłonienie i promocja najlepszych przedsiębiorstw, produktów, usług i projektów promocyjnych w województwie warmińsko-mazurskim.
Konkurs odbywał się w trzech kategoriach:
I. Kategoria POS WaMaBoss - promocja postaw społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) wśród mikro, małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, które mogą stać się przykładem dobrych praktyk oraz wzorem i modelem postępowania dla innych przedsiębiorstw.
II. Kategoria Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur – jej celem jest wyłonienie najlepszych produktów i usług konsumpcyjnych z regionu Warmii i Mazur oraz ich promocja na rynku regionalnym, krajowym i za granicą. W tej kategorii przyznawana jest także Nagroda Publiczności.
III. Kategoria Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości – jej celem jest uhonorowanie Warmińsko-Mazurską Nagrodą Jakości, ustanowioną przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego w 2000 r., organizacji wdrażających filozofię Zarządzania przez Jakość (Total Quality Management - TQM) oraz upowszechnianie tej filozofii w województwie warmińsko-mazurskim. Konkurs w kategorii „Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości” jest regionalną edycją Konkursu Polskiej Nagrody Jakości. Przeprowadzana jest w podkategoriach:
Nagrodę główną, w podkategorii "Organizacje produkcyjne i usługowe" w imieniu zarządu firmy Partner Serwis, z rąk Marszałka Województwa Gustawa Brzezina odebrał kierownik oddziału Olsztyńskiego Piotr Nowak. Ogłoszenie wyników konkursu miało miejsce 11 października 2019 podczas uroczystej gali w Filharmonii Warmińsko Mazurskiej.
Sam konkurs polegał w pierwszym etapie na wielowymiarowej (9 kategorii) samoocenie przedsiębiorstwa. Drugim etapem był ocena naszych procedur firmowych przez dwóch niezależnych, powołanych przez kapitułę konkursu audytorów.
Sam audyt pokazał nam nasze dobre strony oraz wskazał miejsca do popraw co było dla nas najcenniejszą lekcją. Chciałbym podziękować wszystkim tym którzy pomogli w przy przygotowaniu niezbędnych informacji do konkursu oraz wszystkim tym, którzy codzienną pracą przyczyniają się do utrzymania tak wysokiego standardu w obszarze TQM w naszej firmie.
autor:
Piotr Nowak
Kierownik Oddziału Serwisu Partner Serwis w Olsztynie.