W październiku 2020r. odbył się w naszej firmie zewnętrzny audyt przeprowadzony przez jednostkę certyfikującą TUV Nord.
Celem audytu jest potwierdzenie zgodności naszych działań z normami PN-EN ISO 9001:2015 i PN-EN ISO 14001:2015. Normy te określają ogólne wytyczne i zasady postępowania, które zostały określone przez ekspertów. Wdrożenie tych zasad zapewnia firmie nie tylko uzyskanie odpowiedniej jakości realizowanych usług, ale również wiarygodność solidnego partnera w oczach klientów, którzy obok jakości dbają również o środowisko.
Wdrożenie i realizacja założeń systemu zapewnia realizację usług na oczekiwanym poziomie oraz redukcję kosztów, którą osiąga się dzięki lepszemu nadzorowi nad procesami. Założenia systemu przewidują również większą koncentrację na naszych klientach (zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych). To oznacza dążenie do jak najlepszego rozpoznania i zaspokojenia ich obecnych i przyszłych potrzeb. Korzyści wynikające dla nas z audytu to ciągłe doskonalenie, dążenie do ciągłej poprawy świadczonych usług. Nie bez znaczenia jest również budowanie obopólnych relacji z dostawcami w taki sposób, aby przynosiły one wzajemną korzyść i umożliwiały sprawne dostosowanie się do nowych sytuacji rynkowych i oczekiwań klientów.
Audyt przeprowadzony został w trzech lokalizacjach tj. Centrum Serwisowym Elbląg, Centrum Serwisowym Dąbrowa Górnicza i PJBA Wrocław. Audyt nie wykazał niezgodności, natomiast audytorzy zwrócili uwagę na pewne obszary do doskonalenia w poszczególnych lokalizacjach, które będą przedmiotem działań w najbliższym czasie.
Piotr Węglowski | Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
Partner Serwis Sp. z o.o. | Oddział we Wrocławiu