Audyt utrzymania ruchu
Partner Serwis wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy widzą potrzebę reorganizacji/usprawnienia własnych służb utrzymania ruchu wprowadziło do portfolio nową usługę - audyt utrzymania ruchu.
Po przeprowadzonym audycie klient otrzymuje szczegółowy raport opisujący efektywność procesów utrzymania ruchu wraz z zaleceniami.
W przypadku, gdy klient zdecyduje się na wykorzystanie zaleceń raportu w procesie usprawniania organizacji utrzymania ruchu i uzna, że wsparcie Partner Serwis jest zasadne, deklarowana jest oczywiście gotowość ze strony Partner Serwis do dalszej współpracy.
Usługa audytu utrzymania ruchu wykonana przez
Partner Serwis to przede wszystkim:
- Spotkanie przedaudytowe mające na celu omówienie głównych założeń do audytu, takich jak: występujące aktualnie problemy, cele, spodziewane efekty itp.,
- Ustalenie rodzaju danych, które klient będzie w stanie udostępnić Partner Serwis na potrzeby audytu,
- Oferta audytu „szyta na miarę” indywidualnie dla każdego klienta, uwzględniająca ustalenia ze spotkania przedaudytowego,
- Zawarcie niezbędnych umów o poufności zgodnych z wymogami klienta,
- Profesjonalni audytorzy posiadający praktyczne doświadczenie w zarządzaniu organizacjami utrzymania ruchu na różnych strzeblach organizacji i w wielu segmentach przemysłu oraz praktyczną wiedzą z zakresu metodologii utrzymania ruchu,
- Audyt utrzymania ruchu wykonywany na wszystkich szczeblach organizacji klienta, uwzględniający wybrane aspekty bliższego i dalszego otoczenia organizacji utrzymania ruchu (koszty utraconej produkcji, badanie satysfakcji produkcji, dostęp do serwisów zewnętrznych, dostawców itd..),
- Przejrzysty podział etapów audytu na procesy i obszary utrzymania ruchu,
- Przejrzysty i profesjonalny raport z przeprowadzonego audytu zawierający:
- opisy poszczególnych procesów i obszarów utrzymania ruchu klienta,
- zwizualizowaną ogólną oraz szczegółową ocenę poziomu jakości poszczególnych procesów i obszarów utrzymania ruchu,
- benchmark poziomu utrzymania ruchu na tle innych zakładów produkcyjnych o zbliżonym profilu działalności (benchmark uzależniony jest od doświadczenia Partner Serwis w danej branży, jest on możliwy do opracowania tylko w wybranych przypadkach),
- opracowaną listę zaleceń dla każdego procesu i obszaru utrzymania ruchu wraz z ich priorytetyzacją,
- mapę wszystkich zaleceń dla utrzymania ruchu z podziałem na: szybkie znaczące wygrane, konieczne długotrwałe zmiany, istotne zmiany, drobne usprawnienia, zalecenia o znikomej ważności,
- ocenę i weryfikację wskaźników KPI mierzonych przez klienta,
- propozycję nowych wskaźników KPI do pomiaru wraz z uzasadnieniem ich wprowadzenia,
- analizę kosztów i budżetu utrzymania ruchu,
- potencjalne wymierne korzyści możliwe do uzyskania przy realizacji zaleceń po audytowych.
- Prezentację raportu audytu u klienta plus ewentualne konsultacje,
- Określenie dalszych kroków rozwoju/restrukturyzacji służb utrzymania ruchu klienta. Możliwe kolejne kroki to:
- zakończenie współpracy: klient - Partner Serwis (klient decyduję się na samodzielne wdrożenie zaleceń),
- usługa wsparcia poaudytowego (kontrola poziomu wdrożenia zaleceń),
- konsulting / szkolenia z zakresu metodologii utrzymania ruchu, wspólne wdrożenia wybranych zaleceń,
- outsourcing selektywny lub kompleksowy.
Procesy oraz obszary weryfikowane podczas audytu:
- procesy utrzymania ruchu
prewencyjne utryzmanie ruchu
reakcyjne utrzymanie ruchu
zarządzanie niezawodnością
planowanie
komunikacja
zarządzanie gospodarką magazynową
zakupy
- obszary utrzymania ruchu
zasoby
CMMS
wskaźniki
dokumentacja
koszty utrzymania ruchu
budżet utrzymania ruchu
Przykładowy arkusz oceny jednego z procesów:
Szczegółowa oferta - kontakt W celu zapoznania się ze szczegółową ofertą prosimy o kontakt:
Marcin Buczkowski
Dyrektor Oddziału Serwisu w Kwidzynie
785 883 503marcin.buczkowski@grupapartner.pl