Certyfikaty i polityka jakości
Najważniejszymi kryteriami jakości dla Partner Serwis i pozostałych spółek grupy kapitałowej jest spełnienie wymagań naszych klientów oraz ochrona środowiska naturalnego w całym zakresie oferowanych usług.
Naszym celem jest zdobycie pełnego zaufania klientów, pracowników, dostawców i otoczenia, jako w pełni wiarygodny dostawca usług, spełniający wszystkie wymagania i wdrażający najlepsze światowe rozwiązania w procesie wytwarzania i świadczenia usług serwisowych. Jednocześnie celem działalności jest prowadzenie do ciągłej i planowej minimalizacji naszego negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Wynikiem realizacji tych zobowiązań będzie:
- osiągnięcie znaczącej pozycji na rynku usług utrzymania ruchu maszyn i urządzeń klienta oraz świadczenia usług remontowych urządzeń elektrycznych i wirnikowych,
- prowadzenie działalności w taki sposób, aby nasze usługi serwisowe umożliwiały naszym Klientom koncentrowanie się na ich własnej podstawowej działalności,
- osiągnięcie wysokiego poziomu satysfakcji klienta,
- dostarczanie usług zgodnie z wymaganiami przepisów prawnych, standardów ekologicznych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska.
Wyznaczone cele, realizujemy poprzez:
- partnerską współpracę z naszymi klientami i otoczeniem,
- podnoszenie kwalifikacji pracowników, indywidualne doskonalenie umiejętności i działanie zespołowe,
- dążenie do osiągnięcia doskonałości w rozpoznawaniu potrzeb naszych klientów,
- doskonalenie organizacji w kierunku podniesienia efektywności działania,
- zapobieganie potencjalnym zagrożeniom, kontroli poziomu ryzyka w zakresie bezpieczeństwa pracy, realizacji działań zapobiegających wystąpieniu potencjalnych zagrożeń ekologicznych w sytuacjach awaryjnych,
- kształtowanie, monitorowanie i doskonalenie procesów w oparciu o Zintegrowany System Zarządzania Jakością, BHP i Środowiskiem, spełniający wymagania norm i oczekiwania stawiane sprawnej organizacji serwisowej, świadczącej usługi dla przemysłu.
Cele jakościowe i środowiskowe są świadomie wdrażane i realizowane przez wszystkich pracowników, na wszystkich poziomach organizacyjnych i na wszystkich etapach kontaktu z klientem.
Do pobrania:Certyfikaty ISO 9001-ISO 14001 dla Partner Serwis
Rozmiar: 292.68kBCertyfikat oceny zdolności do remontów silników EX dla OS Dąbrowa Górnicza
Rozmiar: 365.47kBCertyfikat GIG dot. oceny zdolności do remontów silników EX dla CS Legnica
Rozmiar: 1.95MBCertyfikat oceny zdolności remontowych dla OS Dąbrowia Górnicza
Rozmiar: 2.23MBCertyfikat na montaż i serwis Fujitsu dla Partner Serwis
Rozmiar: 499.12kBAutoryzacja serwisu RITTAL dla Partner Serwis na terenie Michelin Polska S.A.
Rozmiar: 99.52kBCertyfikat Biosystem dla Partner Serwis za realizację publicznych kampanii edukacyjnych w 2020 roku
Rozmiar: 377.27kBCertyfikat za realizację publicznych kampanii edukacyjnych w zakresie ochrony środowiska w 2020 roku - Ekocykl
Rozmiar: 1.26MBCertyfikat UDT dot. modernizacji urządzeń dźwignicowych
Rozmiar: 81.70kBCertyfikat UDT dot. modernizacji suwnic, żurawi i innych urządzeń dźwignicowych
Rozmiar: 152.68kBCertyfikat UDT dot. napraw suwnic, żurawi i innych urządzeń dźwignicowych
Rozmiar: 161.02kBCertyfikat UDT dot. urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła
Rozmiar: 110.50kBAutoryzacja SIEMENS dla Partner Serwis - Industries and Drives/Large Drives
Rozmiar: 225.69kBAutoryzacja dla Partner Serwis - Przeglądy, serwis i naprawa wyłączników Sentron firmy SIEMENS
Rozmiar: 796.79kBAutoryzacja SIEMENS dla Partner Serwis - SIVACON S4
Rozmiar: 334.71kBCertyfikat obsługi serwisowej wyłaczników powietrznych SENTRON 3WL firmy SIEMENS
Rozmiar: 4.73MBCertyfikat SIEMENS dla Partner Serwis - potwierdzenie partnerstwa w dystrybucji produtków rozdziału energii i automatyki
Rozmiar: 140.61kB