Według Partner Serwis istotą świadczenia usługi outsourcingu utrzymania ruchu jest podejście procesowe. W utrzymaniu ruchu żadna z aktywności nie powinna się kończyć, a być bazą do kolejnych. Każda awaria powinna skutkować zmianą prewencji bądź też usprawnieniem, każda prewencja natomiast powinna generować naprawy planowane itd. W swojej działalności prowadzimy również analizę współczynników KPI, która ma na celu zmianę strategii UR dla poszczególnym maszyn czy linii produkcyjnych.
Partner Serwis realizując outsourcingowe kontrakty utrzymania ruchu dąży do osiągnięcia „złotego środka” pomiędzy kosztami, a dostępnością i stanem technicznym urządzeń. Realizowane jest to głównie poprzez:
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Minimalizacja ryzyka związanego z niedoszacowaniem lub przeszacowaniem przez dostawcę zasobów oraz kosztów kontraktu, możliwość szybkiego przywrócenia stanu pierwotnego.
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Dostosowanie prac eksploatacyjnych na konkretnych maszynach do poziomu ich krytyczności. Możliwość przesunięcia kosztów utrzymania ruchu z maszyn małoznaczących na maszyny krytyczne. Bardziej skuteczne wykorzystanie zasobów utrzymania ruchu.
Oferujemy szybkie i skuteczne wdrożenie funkcjonującej w naszej firmie metodologii utrzymania ruchu oraz najlepszych praktyk funkcjonujących u naszych obecnych klientów. Wdrożenie o którym mowa uwzględnia oczywiście zachowanie praktyk sprawdzonych i wdrożonych u klienta. Za wdrożenie metodologii odpowiedzialny będzie inżynier wdrożeń oddelegowany na kontrakt w fazie jego wdrażania.
Dysponujemy opracowanym przez naszą firmę „Podręcznikiem dobrych praktyk UR” zawierającym sprawdzone rozwiązania z zakresu metodologii, organizacji pracy oraz zasad zarządzania kontraktami utrzymania ruchu. Zasady oraz metodologie opisane w podręczniku wdrażamy u naszych nowych klientów.
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Redukcja kosztów związanych z przedłużającym się procesem wdrożenia, szybkie osiągnięcie zaplanowanych rezultatów, minimalizacja ryzyka związanego z niepowodzeniem wdrożenia metodologii.
W początkowym okresie naszej działalności tworzymy lub przeprowadzamy rewizje harmonogramów oraz zakresów prewencyjnego utrzymania ruchu (PM) na poszczególnych maszynach produkcyjnych. Takie rozwiązanie pomaga nam oszacować dokładny zakres wykonywanej prewencji jak i zasoby potrzebne do jej wykonywania. Po weryfikacji bądź stworzeniu harmonogramu następuje jego cykliczna i systematyczna realizacja, oraz modyfikacja w zależności od potrzeb.
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Usystematyzowanie prac utrzymania ruchu, możliwość prostego uwzględniania prac UR w planach produkcyjnych, wzrost dostępności maszyn, wzrost możliwości kontroli pracochłonności prac utrzymania ruchu, a co za tym idzie możliwość redukcji kosztów.
Efektem przeprowadzonej przez nas lub klienta analizy krytyczności maszyn, może być ale nie musi wdrożenie na zakładzie klienta TPM-u. Mając na uwadze koszty po poprzedniej aprobacie klienta dla maszyn o najwyższym wskaźniku krytyczności wspólnie z pracownikami klienta zaczynamy wdrażać proces TPM.
Zakres wdrażania TPM-u na danej maszynie obejmuje:
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Redukcja kosztów związanych z przestojami maszyn krytycznych, zaangażowanie produkcji w procesy UR, podnoszenie świadomości technicznej operatorów.
Proponujemy klientom aby w naszej działalności wykorzystywać system informatyczny CMMS, który pozwala na:
Obecnie u naszych klientów wykorzystujemy system MAXIMO.
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Zachowanie historii prac utrzymania ruchu, możliwość online-owego podglądu w status prac UR oraz współczynniki KPI dotyczące utrzymania ruchu.
Partner Serwis dla swoich klientów proponuje usługę zarządzania gospodarką magazynową obejmuje ona:
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Brak konieczności bezpośredniego kredytowania magazynu, redukcja wartości magazynu, redukcja kosztów zakupu, możliwość korzystania z innych magazynów PS.
Partner Serwis przywiązuje dużą wagę do raportowania prowadzonej przez siebie działalności u klienta. Raportowanie odbywa się poprzez opracowywanie:
KORZYŚCI DLA KLIENTA: Aktualny dostęp do wskaźników KPI oceniających pracę utrzymania ruchu, możliwość określania jasnych i osiągalnych celów dla utrzymania ruchu, łatwiejsze rozliczanie procesów produkcyjnych (OEE).
Marcin Buczkowski
Dyrektor Oddziału Serwisu w Kwidzynie
785 883 503marcin.buczkowski@grupapartner.pl